יום ראשון, 10 באוקטובר 2021

Art3mis ותמונת החזון - פרק 5

 

כוחה של תמונת עתיד, תמונת החזון, כוחו של הדמיון וחווית המסע ליצירת מציאות יום יומית.

 

לפני כשנתיים, ביקשה ממני אסנת לדמיין ולצייר תמונת עתיד, לדמיין רגע את עצמי בעוד שנה שנתיים.. לאן אני רוצה להגיע, איך זה נראה ואיך זה מרגיש מה אני רואה שם כשאני עוצם את העיניים וחושב על זה כשאני כבר שם. הנחיה נוספת וחשובה לא פחות.. להתעלם מהדרך איך מגיעים לשם, לא להתעכב על הפחדים והקשיים איך זה יקרה רק להרגיש את התחושה של להיות ולהאמין.

 

בתמונות העתיד שיצרתי היה לי ברור שאני חוזר לחיות בבית נייד,  חלום ומציאות שליוו אותי בצעירותי. הדיוק הנדרש בחיים בבית נייד (בית נייד על היבשה או בים), אורח החיים הפעיל בבית שכזה, החוויות וההרפתקאות שאורח חיים זה מזמן לצד סביבות משתנות וגמישות תוך כדי שגרה מוקפדת  של חיים כאן ועכשיו בפנים אך מסע של התחדשות יום יומית מבחוץ. מסע השומר אותך בלמידה מתמדת וערנות. ראיתי את עצמי נח בפינה ירוקה לצד הבית הנייד שלי וחברת יוריקה וורלד פורחת ומביאה שפע ושינוי אל חיי תוך כדי התנועה.

 

תמונת העתיד נבנתה מתוך תחושה רגשית עמוקה, תחושה של געגוע לבית נייד בדומה ליאכטה בית אשר יכול ללכת איתי כחוויית מסע, בית שמאתגר גם ברמה הטכנית ושומר על אורח חיים ערני ופעלתני והדורש, ברמה מסוימת תחושת עשיה יום יומית, בית שהוא מנימליסטי ומחייב לחשוב על אילו חפצים מלווים אותי במסע החיים יום יום ולוותר לחלוטין על תחושת האגרנות . בית שמאפשר לצאת למסע ספונטני ללא צורך לארוז או לפרוק כי הכל כבר כאן, בית שיהווה תחושה של יציבות בתוך מסע חיים מטלטל בעולמות החינוך היצירה והחיים.




 

היום כמעט אחרי שנתיים, אני חי בארטמיס - אוטובית אספנות ייחודי ומיוחד אותו אני משפץ ומשקם, ארטמיס היא בת גילה של היאכטה שרכשתי מיד עם שחרורי מהצבא ( Sagittarius ) ואשר היוותה את ביתי הראשון במשך שנתיים והיוותה את העוגן לתחושת הצורך שלי בבית נייד (ובצורה מדהימה גם שני השמות קשורים לעולם החץ וקשת). ארטמיס מהווה את התגשמות תמונת העתיד עם אורח החיים המדויק והמשוחרר, רגעי המנוחה בנופים מהממים ומשתנים לצד עשיה מתמדת ובדיקת גבולות האפשר באורח חיים מופלא זה מול המשפחה, מול עצמי ומול עולם החינוך.




 

תמונת החזון שהופיע צבעונית אך מהוססת וליוותה אותי מעל פינת העבודה של המחשב, תחילה כתמונה שאיני מאמין באמת שתקרה ובהמשך בהתגייסות מלאה של היקום- דרך מגפת הקורונה שלימדה אותי שזה אפשרי וגרמה לי ליצור תכנית עבודה למימוש התמונה, הדיוק והאיזון בין החלומות - בית בתנועה, חוויה משפחתית ומימוש חלום החינוך ויוריקה וורלד מתממש כבר כמעט חודשיים מידי יום במלואו.

 

מסע זה מתוך תמונת עתיד לימד אותי יותר מכל על עצמת המציאות הנבראת על ידי מחשבה היוצאת מציאות ועל החשיבות בדיוק החזון אליו שואפים - כי מה שמבקשים אליו מגיעים.






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

יום הזיכרון שלי תשפ"ד - המסע שלי עם ארטמיס פרק 28

  כיתה א' מלחמת יום הכיפורים ויש תכונה ויש מלחמה. אני על האופניים הלבנות פעם ראשונה ואבא יוצא בנשיקה ויוצא למלחמה וכולם עם פרצופים רצי...